آ
-
آزمون برخط
فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]
-
آموزش
نقشِ داستانهای تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
-
آموزش
تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]
-
آموزش
تحلیلی بر روشهای تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
-
آموزش انتقادی
آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 17-26]
-
آموزش تاریخ
کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]
-
آموزش تاریخ
تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]
-
آموزش جغرافیا
بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]
-
آموزش جغرافیا
بررسی برنامۀ درسی آموزش جغرافیا در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
-
آموزش رسمی
بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]
-
آموزش عالی
فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]
-
آموزش مسئله محور
تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]
-
آموزش مطالعات اجتماعی
جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]
-
آموزش و توسعه پایدار
تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 95-112]
-
آموزه های زیست محیطی
آموزه های زیست محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
ا
-
اجتماعیشدن
بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
-
ارزشیابی
چگونگی اجرای ارزشیابی متن محور به جای ارزشیابی شناخت محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
-
ارزشیابی متن محور
چگونگی اجرای ارزشیابی متن محور به جای ارزشیابی شناخت محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
-
اندیشه اسلامی
جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]
-
ایران
بررسی برنامۀ درسی آموزش جغرافیا در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
ب
-
برنامه درسی
آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 17-26]
-
برنامه ریزی درسی
بررسی برنامۀ درسی آموزش جغرافیا در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
-
برنامۀ درسی
ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
-
برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی
بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
-
برنامۀ درسی معنوی
تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]
پ
-
پیروان ادیان الهی
جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]
ت
-
تاریخ
نقشِ داستانهای تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
-
تدریس
تحلیلی بر روشهای تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
-
تربیت
ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
-
تربیت اجتماعی
بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
-
تربیت سیاسی
بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
-
تشکل های مدنی
ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]
-
تعلیمات اجتماعی
بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
-
تعلیم و تربیت
آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]
-
توسعه اجتماعی
نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
-
توسعه پایدار
تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 95-112]
ج
-
جامعه شناسیِ محیط زیست
آموزه های زیست محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
-
جامعه مدنی
بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
-
جغرافیا
ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
جغرافیای تاریخی
کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]
چ
-
چهارم ابتدایی
تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 99-120]
ح
-
حافظه تصویری
ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
حفاظت آب
بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]
د
-
داستان
نقشِ داستانهای تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
-
داستانهای تاریخی
نقشِ داستانهای تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
-
دانش آموز
ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
دانشآموزان
ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
-
دانشآموزان
تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]
-
دانش آموزان
آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]
-
درک مطلب
چگونگی اجرای ارزشیابی متن محور به جای ارزشیابی شناخت محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
-
دورۀ اول متوسطه
بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
-
دورۀ اول متوسطه
بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
ر
-
روش ایفای نقش
تحلیلی بر روشهای تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
-
روش مشارکتی
تحلیلی بر روشهای تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
-
روش های آموزش
ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]
س
-
سبک زندگی
نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
-
سند تحول بنیادین
تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 95-112]
ش
-
شهروندی
ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
ط
-
طبقه فرودست
آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]
ع
-
عکس
ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
-
علاقه
ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
ف
-
فضای مجازی
تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]
-
فناوری اطلاعات
تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 99-120]
-
فناوری های نوین
نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
-
فهم
نقشِ داستانهای تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
ک
-
کتاب های درسی
بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
-
کردستان
کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]
-
کرونا
فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]
م
-
محیط زیست
آموزه های زیست محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
-
محیط زیست
بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]
-
مدیریت دانش
بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]
-
مدیریت منابع آب
بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]
-
مطالعات اجتماعی
چگونگی اجرای ارزشیابی متن محور به جای ارزشیابی شناخت محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
-
مطالعات اجتماعی
آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]
-
مطالعات اجتماعی
آموزه های زیست محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
-
مطالعات اجتماعی
تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 99-120]
-
مطالعات اجتماعی
آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 17-26]
-
مطالعات اجتماعی
نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیلی بر روشهای تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
-
معلمان
ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
-
معلمان تاریخ
ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]
-
مغولان
کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]
-
مهارت های اجتماعی
تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]
ن
-
نظام آموزشی
بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
-
نهادهای مدنی
بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
ه
-
همایش های آموزش تاریخ در مدارس
ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]
-
همزیستی مسالمتآمیز
جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]
-
هویت ملی
نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
-
هویت ملی
بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
ی
-
یادگیری الکترونیک
بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد