نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون برخط فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]
  • آموزش نقشِ داستان‌های تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
  • آموزش تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]
  • آموزش تحلیلی بر روش‌های تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
  • آموزش انتقادی آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 17-26]
  • آموزش تاریخ کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]
  • آموزش تاریخ تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]
  • آموزش جغرافیا بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]
  • آموزش جغرافیا بررسی برنامۀ درسی آموزش جغرافیا در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
  • آموزش رسمی بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]
  • آموزش عالی فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]
  • آموزش مسئله‌ محور تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]
  • آموزش مطالعات اجتماعی جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]
  • آموزش و توسعه پایدار تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 95-112]
  • آموزه ‏های زیست ‏محیطی آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]

ا

  • اجتماعی‏شدن بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
  • ارزشیابی چگونگی اجرای ارزشیابی متن‌ محور به جای ارزشیابی شناخت ‌محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
  • ارزشیابی متن محور چگونگی اجرای ارزشیابی متن‌ محور به جای ارزشیابی شناخت ‌محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
  • اندیشه اسلامی جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]
  • ایران بررسی برنامۀ درسی آموزش جغرافیا در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]

ب

  • برنامه درسی آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 17-26]
  • برنامه ریزی درسی بررسی برنامۀ درسی آموزش جغرافیا در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
  • برنامۀ ‌درسی ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
  • برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
  • برنامۀ درسی معنوی تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]

پ

  • پیروان ادیان الهی جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]

ت

  • تاریخ نقشِ داستان‌های تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
  • تدریس تحلیلی بر روش‌های تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
  • تربیت ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
  • تربیت اجتماعی بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
  • تربیت سیاسی بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]
  • تشکل های مدنی ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]
  • تعلیمات اجتماعی بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
  • تعلیم و تربیت آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]
  • توسعه اجتماعی نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
  • توسعه پایدار تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 95-112]

ج

  • جامعه ‏شناسیِ محیط زیست آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
  • جامعه مدنی بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
  • جغرافیا ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • جغرافیای تاریخی کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]

چ

  • چهارم ابتدایی تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 99-120]

ح

  • حافظه تصویری ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • حفاظت آب بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]

د

  • داستان نقشِ داستان‌های تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
  • داستان‌های تاریخی نقشِ داستان‌های تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]
  • دانش آموز ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • دانش‌آموزان ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
  • دانش‌آموزان تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]
  • دانش آموزان آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]
  • درک مطلب چگونگی اجرای ارزشیابی متن‌ محور به جای ارزشیابی شناخت ‌محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
  • دورۀ اول متوسطه بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
  • دورۀ اول متوسطه بررسی تربیت اجتماعی سیاسی در برنامۀ درسی رسمی دورۀ اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 115-142]

ر

  • روش ایفای نقش تحلیلی بر روش‌های تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
  • روش مشارکتی تحلیلی بر روش‌های تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
  • روش های آموزش ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]

س

  • سبک زندگی نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
  • سند تحول بنیادین تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 95-112]

ش

  • شهروندی ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]

ط

  • طبقه فرودست آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]

ع

  • عکس ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • علاقه ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]

ف

  • فضای مجازی تأملی بر توسعۀ آموزشِ مسئله محور تاریخ در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-32]
  • فناوری اطلاعات تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 99-120]
  • فناوری های نوین نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
  • فهم نقشِ داستان‌های تاریخی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 11-34]

ک

  • کتاب های درسی بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
  • کردستان کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]
  • کرونا فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 51-60]

م

  • محیط زیست آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
  • محیط زیست بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]
  • مدیریت منابع آب بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 121-139]
  • مطالعات اجتماعی چگونگی اجرای ارزشیابی متن‌ محور به جای ارزشیابی شناخت ‌محور در درس مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 61-76]
  • مطالعات اجتماعی آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-94]
  • مطالعات اجتماعی آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 113-136]
  • مطالعات اجتماعی بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]
  • مطالعات اجتماعی تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 99-120]
  • مطالعات اجتماعی آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 17-26]
  • مطالعات اجتماعی نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
  • مطالعات اجتماعی بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
  • مطالعات اجتماعی تحلیلی بر روش‌های تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 143-158]
  • معلمان ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 27-36]
  • معلمان تاریخ ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]
  • مغولان کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 47-71]
  • مهارت های اجتماعی تأثیر برنامه های درسی معنوی بر آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 33-62]

ن

  • نظام آموزشی بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]
  • نهادهای مدنی بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-46]

ه

  • همایش های آموزش تاریخ در مدارس ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ» [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 61-72]
  • همزیستی‌ مسالمت‌آمیز جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 73-97]
  • هویت ملی نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-50]
  • هویت ملی بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-90]

ی

  • یادگیری الکترونیک بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 35-60]